17 Nisan 2019 Çarşamba

smyrna anthem



önce sen gördün bizi
oradaydın
oradaydım
sonra ben başladım...

bu gece tanıdık bir rüzgar uçurdu beni
tıpkı eski bir anının arifesi
aynı sahilde vurdun beni
kenarı senin sabahın

ne çoktuk o zamanlar
ne çoğu gitti
daha fazlası için ben sana kaldım

aşk mı dedin?
içimden sondan geri sayarım
sonradan bir köpek geçer
sahibine sormaz
bana anlatır
derken bir ay büyür
çeyreği kalır tepemizde

sanırsın ki bu gece efkarlı bir gece
oysaki bir sana bir de bana sırıtır
ona bakar seni anarım
sen de bu gece istemsiz
anarsın beni
yüzün yukarı 
dudakların şaraba alışır

sonra ben gömerim yüzümü
bu şehrin çekip götürdüklerine
ama işte
derim ki
sadece bir yıl..
yeterdi hepimize
yetmedi kırılan hayallerime

azat olur cümle zincirlerimden
kırgınlıklarımı da alır
nihayet devam ederim
aynı sokaklarda dem vurur
‘sokaklarımızı’ anımsarım
ilk yürüdüklerimi
demlendiklerime vururum
bir sonraki kadehi

bu gece uyumasam da fark etmez
bana kalırım sessizce
ve biter
belki de ölür kimisi
ama gece biter hakkımca
yine bana kalır o kekremsi neşesi




14.04.19


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder