17 Mart 2019 Pazar

illüzyon




bulutlara ben sataşmadım
onlar bulaştı bir öğle sonrası ellerime

güneşe ben yaklaşmadım
o doluştu kızıl kızıl bedenime
yanaklarım şahidimdir sefaletime

bu bahar ben aşık olmadım
o yerleşti her seferinde yaptığı gibi
koca bir heyecanla yüreğime

öğle vakti daldığım yersiz bir uykuydu belki
ya da zamansız görülmüş bir düş
ama bu sefer sarhoş olmadım
uyandım diye değil
içtiğimden de değil ayıklığım

velhasıl nihayet hissettiğimden
hissetmeye devam ettikçe de
biliyorum
bunca yanar canım
geç oldu evet
ama zamanı doğru
o yüzden kalır umudu
zamanın yanılsamasıysa bana kalsın

öylesi bir bahar öğleninde
ister istemez hatırlarım da
başka baharları
aynı heyecanları

bana beni anlatır
anımsatır kendime söylediğim yalanları


17.03.2019



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder