13 Eylül 2015 Pazar

smyrna

gündüz gözüne çekilmiyorsun hiç
                  hele de yazın sıcağında;
biraz soluk soluğa
ve epeyce kan ter içinde bıraktığın her sokakta,
herhangi bir kaldırımının kenarında mesela
içten içe saydırdığım zamanlarda, sana
ve senin beni her umursamayışında
daha da çok istiyorum seni!

sanki ulaşmayı becerebilsem tenine
kurtarabilecekmişim
gibi kendimi
tuhaf bir tribe girip nefessiz kalıyorum
bir köşenin başında
el mahkum dayıyorum elimi
ve bir şekilde beceriyorum değmeyi
duvarlarından birinin tenine, gayr-i ihtiyari
anlayacağın bir şekilde daha da yormayı beceriyorum seni
sen her temasta daha çok nefret ediyorsun benden
sen nefret ettikçe
daha bir tutkuyla sapıyorum çıkmazlarına
hiç ama hiç seveme diye beni…

sonra,
iyice saplanıyorum
derinlerinde
bir yerlerine
sen daha da çok kurtulamıyorsun benden
ve böyle gidiyor bu hikaye…

şimdi en iyi yaptığın iş ne diye sorsalar
bir, diyorum;
sokaklarında ben, çok güzel içiyorum.
iki,:
seni en çok güzel ben seviyorum.



28.09.2014



* Seslendirmesi için sıfasız Godot'ya teşekkürlerimle.

https://app.box.com/s/twytgs3k12vgelcivukoc2q7cuanaici


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder